سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 4
کل بازدید : 45527
کل یادداشتها ها : 232
خبر مایه


توری‌ها به عنوان یکی از انتخاب‌های محبوب برای حفاظت و زیبایی محیط‌ها شناخته می‌شوند. توری حصاری، توری مش وتوری پرسی از جمله انواع مختلف توری‌ها هستند که هر کدام ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد خود را دارند. در این مقاله، به بررسی این انواع توری‌ها و نکات انتخاب آنها می‌پردازیم.

قیمت فروش توری حصاری

توری حصاری ، یکی از پرطرفدارترین گزینه‌ها برای حفاظت از حیوانات خانگی و افزایش امنیت ملکیت است. با طراحی متنوع، این توری امکان راه‌اندازی سیستم امنیتی مناسب را نیز فراهم می‌کند. توری حصاری که به آن فنس نیز گفته می شود، در مقایسه با دیگر انواع توری های فلزی بسیار رایج تر و کاربردی تر است. برای تولید این محصول از مفتول گالوانیزه گرم و یا سرد استفاده می‌شود. به همین دلیل این توری دارای خاصیت ضد زنگ بوده و دارای مقاومت و دوام بسیار بالایی می باشد. در شرایط آب و هوایی گوناگون این توری مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. به همین دلیل با اطمینان کامل می توان از این محصول در محیط های با آب و هوای مرطوب استفاده کرد. این توری دارای کاربرد های بسیار متنوعی چون حصارکشی باغ، ساختمان، زمین و غیره کاربرد بسیاری دارد. از جمله مهم ترین فاکتور های تعیین کننده قیمت توری حصاری می توان جنس، اندازه چشمه، قطر و غیره را در نظر گرفت. در صورتی که قصد خرید توری حصاری را دارید، لازم است ابتدا با مشخصات و ویژگی‌های آن آشنا شوید، شما می توانید با مراجعه به وب سایت شهرمفتول به آدرس https://shahrmaftool.com/ از جدید ترین قیمت و مشخصات کامل انواع توری های فلزی و محصولات مفتولی و مصالح ساختمانی آگاهی پیدا کنید.

قیمت فروش توری مش

توری مش ، نوعی توری فلزی با کاربرد ویژه است. در واقع می توان گفت برای ساخت تمامی انواع توری های فولادی از عناصر یکسانی استفاده می شود، و تنها تفاوت انواع آن ها در ضخامت، شکل شبکه ها (چشمه ها)، پیوستگی، نحوه ی بافت و تولید است. که این فاکتور ها براساس کاربردهایی که توری قرار است داشته باشد تعیین می شود. توری مش با ساختاری مقاوم و شکیل به شما اجازه می‌دهد تا از زیبایی محیط خود لذت ببرید. با طراحی‌های متنوع و الگوهای مختلف، توری مش به فضا جلوه‌ای دکوراتیو می‌بخشد و همچنین امکان ایجاد حاشیه‌بندی زیبا را به شما می‌دهد. این نوع توری با دوام بودن و مقاومت در برابر عوامل جوی، گزینه مناسبی برای فضاهای باز مانند باغ و حیاط است. قیمت توری مش مناسب بوده و به همین دلیل از آن در کاربرد های متنوعی استفاده می شود. از جمله مهم ترین کاربرد های توری مش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 . ساخت سقف کامپوزیت

2 . ساخت دیوارهای پیش ساخته

3 . مصارف راه سازی

4 . سازه های شهری و صنعتی

5 . قفسه بندی و پارتیشن

6 . پل سازی، تونل سازی، سد سازی

7 . کف ساختمان ها و کف فرودگاه

قیمت فروش توری پرسی

توری پرسی نیز یکی دیگر از انواع توری های فولادی است که از نظر شکل ظاهری شباهت بسیار زیادی با توری سرندی دارد. برای ساخت این توری مفتول های فلزی به صورت مشبک بر روی یکدیگر بافته می شوند. به همین دلیل در اصطلاح این محصول با نام های دیگری چون توری بافتی فولادی و یا توری مشبک پرسی نیز شناخته می شود. توری پرسی با الگوهای چهارگوش منحصر به فرد خود، جلب توجه و دیداری زیبا را به فضاها می‌بخشد. این نوع توری امکان تهویه‌ی مناسب هوا و نوردهی به فضاها را دارد و به شما اجازه می‌دهد تا از طراحی معماری محیط خود بهره‌برداری کنید. توری پرسی برای فضاهایی که به نور و تهویه هوا نیاز دارند، انتخاب مناسبی است. به‌دلیل وزن کم و مقاومت بالای آن، توری پرسی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مواد ساختمانی در ساختمان‌ها و فضاهای داخلی و خارجی استفاده می‌شود. شما می‌توانید با انتخاب فروشگاهی معتبر که ارائه دهنده انبوهی از توری‌ها ازجمله توری حصاری، توری پرسی، توری جوشی و … است، خریدی مطمئن را تجربه کنید.

کاربردهای توری پرسی

فروش توری پرسی به‌دلیل داشتن خصوصیاتی مانند بهره‌وری در استفاده از فضا، هوادهی مناسب و امنیت بالا، بسیار گسترده شده‌است. این توری ازجمله محصولات مورد استفاده در صنایع بسیاری مانند صنایع ساختمانی، خودروسازی، الکترونیک و … است. برخی از کابردهای آن عبارت‌اند از:

ساخت حفاظ

توری پرسی ازجمله موادی است که برای ساخت حفاظ استفاده می‌شود. این حفاظ‌ها می‌توانند به‌عنوان حفاظ باغ، حفاظ استخر، حفاظ دام، حفاظ نگهبانی و … استفاده شوند.

پوشش سقف و دیوار

از این توری می‌توان به‌عنوان پوششی برای سقف و دیوارها استفاده کرد. این کاربرد معمولا در ایجاد محوطه‌های بازی و ورزشی مانند استادیوم‌ها و سالن‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ساخت درب و پنجره

توری پرسی به‌عنوان یک ماده‌ با مقاومت بالا در برابر ضربه و خراش، برای ساخت درب و پنجره نیز استفاده می‌شود.

فروش توری مش، توری حصاری و توری پرسی در شهرمفتول

فروش توری مش، فروش توری حصاری و فروش توری پرسی و کاربرد این توری‌ها ازجمله موارد مهمی بودند که در این مقاله ما به بررسی آن‌ها پرداختیم. هر آنچه که دوست دارید در رابطه با این توری‌ها، نحوه? خرید یا فروش و قیمت آن‌ها بدانید، می‌توانید با کارشناسان فروشگاه شهرمفتول از طریق شماره تلفن 37556-021 ارتباط برقرار کنید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ